Kampanie AdWords. Wprowadzenie na rynek usługi AdWords zrewolucjonizowało rynek reklamy, nie tylko tej internetowej. Wyobraź sobie, że chcesz dotrzeć ze swoją usługą lub produktem do klientów. Zanim pojawiły się kampania AdWords, można było wykupić np. reklamę telewizyjną przed głównym wydaniem serwisu informacyjnego. Koszt produkcji i emisji takiej reklamy jest bardzo wyskoki, reklama w telewizji dotrze do szerokiej grupy odbiorców, ale obejrzą ją kobiety, dzieci, osoby starsze i przedstawiciele różnych branż. Jeśli oferujemy nasze produkty dla np. branży meblarskiej nie konieczne skorzystamy na tym, że naszą reklamę obejrzą, dzieci w wieku szkolnym, pielęgniarki, seniorzy czy osoby zajmujące rybołówstwem.
Rewolucyjność kampanii AdWords polega na tym, że możemy dotrzeć do klientów dokładnie w momencie gdy poszukują oni produktu czy usługi. We współczesnym zdominowanym przez Internet w świecie ogromna rzesza ludzi poszukując informacji na sięga po wyszukiwarkę Google.