Kampanie AdWords

Kampanie AdWords

Kampanie AdWords. Wprowadzenie na rynek usługi AdWords zrewolucjonizowało rynek reklamy, nie tylko tej internetowej. Wyobraź sobie, że chcesz dotrzeć ze swoją usługą lub produktem do klientów. Zanim pojawiły się kampania AdWords, można było wykupić np. reklamę telewizyjną przed głównym wydaniem serwisu informacyjnego. Koszt produkcji i emisji takiej reklamy jest bardzo wyskoki, reklama w telewizji dotrze do szerokiej grupy odbiorców, ale obejrzą ją kobiety, dzieci, osoby starsze i przedstawiciele różnych branż. Jeśli oferujemy nasze produkty dla np. branży meblarskiej nie konieczne skorzystamy na tym, że naszą reklamę obejrzą, dzieci w wieku szkolnym, pielęgniarki, seniorzy czy osoby zajmujące rybołówstwem.
Rewolucyjność kampanii AdWords polega na tym, że możemy dotrzeć do klientów dokładnie w momencie gdy poszukują oni produktu czy usługi. We współczesnym zdominowanym przez Internet w świecie ogromna rzesza ludzi poszukując informacji na sięga po wyszukiwarkę Google.

  • Reklamy AdWords pojawiają się w najlepszym momencie, tzn. wtedy gdyż klient szuka produktu lub usługi
  • Reklamy AdWords pojawiają się dokładnie tym, którzy jej potrzebują, gdyż skoro czegoś szukamy to znaczy, że tego potrzebujemy i jesteśmy lub wkrótce będziemy gotowi za to zapłacić
  • Kampanie AdWords pozwalają kontrolować budżet, sami decydujemy ile razy, gdzie i jak często będą się pojawiały reklamy
  • Sami decydujemy, czy reklamy AdWords będą pojawiały się dla klientów z naszego miasta, regionu, województwa, kraju, czy wybranych krajów,
  • Tworząc reklamy AdWords możemy zdefiniować nawet porę dnia, czy rodzaj urządzeń, na których mają się wyświetlać reklamy